Saturday 13 August 2011

Announcement !!

Assalamualaikum and Hi.

Agak lama tak update blog PEERS kesayangan ni.hehe.. a lot of things has happened after the 2nd entry is published. One of the is mesyuarat kali pertama PEERS. So, kiteorang yang dah lama kat Intec ni akhirnya bersua muka gak dengan junior-junior yang join PEERS. Memang ramai junior kali ni. Korang semua kiut-kiut and membuatkan saya terasa tua kejap. Hahaha. Anyway, THANK YOU sebab sudi datang ke mesyuarat PEERS yang sangat simple tu. And jangan khuatir, kiteorang yang masih lagi memegang jawatan kat PEERS ni tengah usahakan beberapa aktiviti untuk ahli-ahli semua.(Tak terhad kat juniors aje)

Teka. Ni mase subuh or dah  nak maghrib??

Okeh. First of all, sebelum nak start berceloteh kat sini, saya nak mintak maaf kat junior-junior secara personally, sebab saya ade mase tu. And saya punye intro sangat la teruk. Dengan nervousness yang tiba-tiba datang sebab korang ramai sangat. I'm sorry for my pathetic speech. Saya akan sedaya-upaya cuba improve diri dalam menghadapi korang pada mase akan datang. Haih. Stage fright saya ni masih tak dapat diatasi rupanya. Ok. Fullstop. Tamau dah panjang-panjangkan cerita stage fright saya.
Kita berhenti di sini.

Tapi bukan bererti ni je entry post kali ni. Hehe.. Sekarang kita dah menjejak bulan Ramadhan yang sangat dinanti-nanti oleh semua umat Islam. Bila berpuasa, kita mesti akan bersahur dan berbuka kan? So, saya nak announce Iftar(Berbuka Puasa) PEERS pada hari Isnin ni. Semua members dijemput hadir dan korang pun boleh invite kawan-kawan korang yang bukan PEERS sekali. Non-muslim pun boleh datang untuk dinner sekali. All-in-one. Semua ahli berkumpul atas tujuan yang sama walaupun di bulan Ramadhan. Oh ya, lupa nak cakap, Iftar PEERS ni akan diadakan kat Pusat Islam INTEC. Hopefully korang semua datang. Nak jumpa korang gak, especially junior-junior yang dah datang 1st meeting tu. Sekali lagi ni, adalah detail-detail aktiviti ari Isnin ni..in case korang malas nak bace entry pendek ni kan..

IFTAR PEERS;
Hari : Isnin (15 Ogos 2011)
Masa : 5.30 pm - 10.00 pm (Solat Terawih kat Intec)
Bas disediakan pada pukul 5.00 pm.


Hmm..entry kali ni agak kosong. Maybe sebab entry kali ni sebab aktiviti je? Tapi takpe. Insyaallah saya akan update lagi blog ni bersama author-author yang lain. So, just wait and see.. =) To all seniors, good luck in finishing the Unit 6 proposal sebelum balik kampung. and good luck dalam semua test yang mendatang ni. To all juniors, good luck gak dalam test korang. =)
Selamat Menyambut Ramadhan al-mubarak ni dengan tenang. =)


Message for the day : Jangan makan di siang hari.

Posted by : Didi.

2 comments:

Inspector Saahab said...

thankee : junior representative.eheh

Peers Forever said...

huh? x paham ler inspektor saahab..???